• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welke formule in welk tabblad en welke cel veroorzaakt dit probleem? En heb je wel de juiste bijlage toegevoegd aangezien je met dit project ook met VBA aan het stoeien bent?

Laatst bewerkt:
Als ik bijvoorbeeld in Excel (via Office 365) op het werkblad 'Hulpaanbieder register' bij de kolom 'Tel.nummer' de functie wil aanpassen. Als ik alleen nog maar in het formuleveld sta loopt Excel meteen vast.

Dit is maar een half antwoord op mijn vraag.

Voor zover ik kan zien staan er geen 'zware' formules in en zijn de bereiken waarin de formules zoeken netjes afgebakend door het gebruik van de tabellen. Zelf heb ik geen Office 365. Maar het lijkt mij sterk dat het aan de versie ligt.

Ik heb de juiste bijlage toegevoegd aangezien ik wilde weten of het aan de VBA code lag, "helaas" niet.

Het is bij verschillende formules op verschillende plaatsen dat ik die vastloper heb. Maar bijvoorbeeld bij het werkblad 'Hulpaanbieder register' bij de kolom 'Tel.nummer'.

Wellicht dat het dan toch aan een laatste update van Office 365 ofzo ligt.

Welke Vba code?

Deze VBA code heb ik er juist uitgehaald om te kijken of het daar aan lag, dat is echter niet het geval.

Ondertussen heb ik vanaf een oudere versie van het bestand het weer opnieuw gemaakt. Ditmaal geen problemen. Blijft vreemd...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan