Goedenavond,
Ik heb een auditlog met het aantal inlog pogingen van gebruikers.
Gebruikers zijn gekoppeld aan een organisatie met een code en een naam. De naam van die organisatie kan wel eens veranderen terwijl de code hetzelfde blijft.
Daardoor kan het aantal inlog pogingen niet hetzelfde zijn. Soms kan het ook zijn dat een gebruiker bij het inloggen nog geen organisatie gekoppeld heeft/had.
In de bijlage heb ik een voorbeeld bestand met een formule welke het totaal aantal inlog pogingen gaat berekenen.
In kolom H heb ik de formule voor de totaal berekening.
Echter krijg ik in sommige situaties niet het gewenste resultaat. Vooral in kolom H9, H12, H13 en H14 krijg ik niet de juiste waarden na voren.
Daarom heb ik kolom I de waarde handmatig aangegeven welke ik verwacht.
Wie kan mij verder helpen?
Bekijk bijlage 274775Bekijk bijlage Audit.xlsx
Ik heb een auditlog met het aantal inlog pogingen van gebruikers.
Gebruikers zijn gekoppeld aan een organisatie met een code en een naam. De naam van die organisatie kan wel eens veranderen terwijl de code hetzelfde blijft.
Daardoor kan het aantal inlog pogingen niet hetzelfde zijn. Soms kan het ook zijn dat een gebruiker bij het inloggen nog geen organisatie gekoppeld heeft/had.
In de bijlage heb ik een voorbeeld bestand met een formule welke het totaal aantal inlog pogingen gaat berekenen.
In kolom H heb ik de formule voor de totaal berekening.
Echter krijg ik in sommige situaties niet het gewenste resultaat. Vooral in kolom H9, H12, H13 en H14 krijg ik niet de juiste waarden na voren.
Daarom heb ik kolom I de waarde handmatig aangegeven welke ik verwacht.
Wie kan mij verder helpen?
Bekijk bijlage 274775Bekijk bijlage Audit.xlsx
Laatst bewerkt: