• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

excel met volgpijltjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

helpleo

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2007
Bekijk bijlage test invoeg.xlsx

ik wil hier graag als ik in kolom E een cel aanklik dat er dan een pijltje naast staat waarop ik kan klikken en daar dan 19% 0% en 6% staat; zodat als ik een van die drie aanklik ,het in die cel komt te staan.
Klinkt misschien allemaal n beetje wazig maar ik weet niet goed hoe het allemaal heet

groetjes

kijk eens op 'valideren'. Ik weet zo niet waar dat staat in 2007.

Ook wat andere invulkolommen vereenvoudigd.

Bijlagen

Bekijk bijlage 60548

ik wil hier graag als ik in kolom E een cel aanklik dat er dan een pijltje naast staat waarop ik kan klikken en daar dan 19% 0% en 6% staat; zodat als ik een van die drie aanklik ,het in die cel komt te staan.
Klinkt misschien allemaal n beetje wazig maar ik weet niet goed hoe het allemaal heet

groetjes

Zoals een combobox zie bijlage

Bijlagen

vervolgkeuze

dank je wel . Ik heb het inderdaad bij 'gegevens' -'hulpmiddelen bij gegevens' -'gegevensvalideren' gevonden; en dan moet ik bij "toestaan" op 'lijst' klikken.

Dus het is opgelost.
Dank jullie allemaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan