slauryssen
Gebruiker
- Lid geworden
- 26 sep 2006
- Berichten
- 15
Beste,
Ik zoek een manier om data uit excelsheets te plaatsen in een accestabel. De data uit de excelsheets staat steeds op dezelfde positie in de sheet, het vervelende is wel dat het steeds om andere sheets gaat per invoer (dus 1 sheet per record in mijn tabel).
Laat me erbij vermelden: Ik zou het zo willen creëren dat ik bv. via een macro (na klik op een knop) in mijn form de bepaalde sheet aanduid (in 'open bestand') en dat via die macro de nodige gegevens uit de sheet worden gehaald into mijn form.
Bestaat er geen macro die er mij toe instaatstelt, dat ik op een knop druk in mijn form(template), ik de gegevens ophaal uit mijn benodigde excelsheet en in mijn form op de daarvoor voorziene plaatsen verkrijg.
Mocht er een dergelijke macro bestaan, kan je er iemand die online zetten, met eventueel de wijzigingen die ik dien aan te brengen voor mijn specifiek probleem.
thanx
mvg,
SLAU
Ik zoek een manier om data uit excelsheets te plaatsen in een accestabel. De data uit de excelsheets staat steeds op dezelfde positie in de sheet, het vervelende is wel dat het steeds om andere sheets gaat per invoer (dus 1 sheet per record in mijn tabel).
Laat me erbij vermelden: Ik zou het zo willen creëren dat ik bv. via een macro (na klik op een knop) in mijn form de bepaalde sheet aanduid (in 'open bestand') en dat via die macro de nodige gegevens uit de sheet worden gehaald into mijn form.
Bestaat er geen macro die er mij toe instaatstelt, dat ik op een knop druk in mijn form(template), ik de gegevens ophaal uit mijn benodigde excelsheet en in mijn form op de daarvoor voorziene plaatsen verkrijg.
Mocht er een dergelijke macro bestaan, kan je er iemand die online zetten, met eventueel de wijzigingen die ik dien aan te brengen voor mijn specifiek probleem.
thanx
mvg,
SLAU
Laatst bewerkt: