Williams12
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 aug 2009
Ik heb diverse omschrijvingen geprobeerd maar kom er niet helemaal uit
. Ik hoop dan ook dat ik via jullie hulp een stukje verder kom. Het volgende,
In Excel heb ik een opsomming staan van een collectie schilderijen.
Eerste rij heb ik als volgt
naam schilder, naam schilderij, soort doek , afmeting en een nummer zoals die is opgeslagen in het archief.
Nu is deze lijst ongeveer 1700 rijen lang en moet dit gaan verwerken naar word. Heb al wel wat geprobeerd maar krijg het nog niet zoals ik wil. Namelijk zou ik het graag allemaal onder elkaar zien. Met als eerst de schilder dan schilderij dan weer soort doek enz. daar komt bij dat dit links moet komen te staan en eigenlijk de nummer in het archief geheel rechts. Tja en dan natuurlijk een pagina vullend. Wat ik wel heb voor elkaar heb gekregen is met een soort van etiket. Maar krijg dan alle schilderijen op een aparte bladzijde, ik hoop dat jullie mij een stukje de goede richting in kunnen helpen. Hieronder nog even een vb.
Excel
naam schilder - naam schilderij - soort doek - afmeting - nummer archief
Martin Waugh - Old glory bowl – color print - 60 x 40 cm – 1715
Word
Martin Waugh 1715(moet geheel rechts komen)
Old glory bowl
color print
60 x 40

In Excel heb ik een opsomming staan van een collectie schilderijen.
Eerste rij heb ik als volgt
naam schilder, naam schilderij, soort doek , afmeting en een nummer zoals die is opgeslagen in het archief.
Nu is deze lijst ongeveer 1700 rijen lang en moet dit gaan verwerken naar word. Heb al wel wat geprobeerd maar krijg het nog niet zoals ik wil. Namelijk zou ik het graag allemaal onder elkaar zien. Met als eerst de schilder dan schilderij dan weer soort doek enz. daar komt bij dat dit links moet komen te staan en eigenlijk de nummer in het archief geheel rechts. Tja en dan natuurlijk een pagina vullend. Wat ik wel heb voor elkaar heb gekregen is met een soort van etiket. Maar krijg dan alle schilderijen op een aparte bladzijde, ik hoop dat jullie mij een stukje de goede richting in kunnen helpen. Hieronder nog even een vb.
Excel
naam schilder - naam schilderij - soort doek - afmeting - nummer archief
Martin Waugh - Old glory bowl – color print - 60 x 40 cm – 1715
Word
Martin Waugh 1715(moet geheel rechts komen)
Old glory bowl
color print
60 x 40
Laatst bewerkt: