nhojnavslig
Gebruiker
- Lid geworden
- 13 dec 2005
- Berichten
- 80
Hallo iedereen,
Ik heb enige tijd geleden voor mijn werk (in excel) een bestandje gemaakt waarmee we het verbruik van materiaal bijhouden, en een aantal zaken mbt. deze materialen registreren, dit werkt naar behoren. Nu heb ik al van verschillende mensen gehoord dat dit eigenlijk beter in Access zou gebeuren!? (oa. omdat als het bestand langer gebruikt word, eea merkbaar trager zou gaan verlopen?)
Zou iemand mij kunnen adviseren of dit inderdaad beter in access zou gebeuren en zo ja, mij een beetje op weg zou kunnen helpen met een opzet, met name de onderlinge relaties tussen de verschillende tabellen is mij niet duidelijk?
Ik heb een afbeelding bijgesloten van het Userform dat ik nu gebruik daarop zijn de zaken te zien die nu in het excel sheet worden weggeschreven .
bij voorbaat dank, John
Ik heb enige tijd geleden voor mijn werk (in excel) een bestandje gemaakt waarmee we het verbruik van materiaal bijhouden, en een aantal zaken mbt. deze materialen registreren, dit werkt naar behoren. Nu heb ik al van verschillende mensen gehoord dat dit eigenlijk beter in Access zou gebeuren!? (oa. omdat als het bestand langer gebruikt word, eea merkbaar trager zou gaan verlopen?)
Zou iemand mij kunnen adviseren of dit inderdaad beter in access zou gebeuren en zo ja, mij een beetje op weg zou kunnen helpen met een opzet, met name de onderlinge relaties tussen de verschillende tabellen is mij niet duidelijk?
Ik heb een afbeelding bijgesloten van het Userform dat ik nu gebruik daarop zijn de zaken te zien die nu in het excel sheet worden weggeschreven .
bij voorbaat dank, John