Ik heb een probleem met davilex artikelen. Ik wil in dit programma gegevens van excel importeren. Nou is er wel een mogelijkheid om gegevens te importeren, maar niet met alle formules en verwijzingen. Er is alleen de mogelijkheid om bestanden van het type .txt te importeren. Ik heb daarop alle kolommen aangepast, om zo de celinhoud alleen van het type tekst te krijgen. (copieren, plakken, en dan plakken opties). Vervolgens heb ik geprobeerd de gegevens te importeren in davilex voorraad. Maar dat gaat niet goed. Volgens het help menu moeten de gegevens gescheiden worden door comma's (,)
Of in elk geval de veldnamen. Maar in excel staat alles los in een cel.
Hoe kan ik gegevens importeren in davilex van een excel bestand. Of: hoe kan ik de celinhoud van het hele werkblad tussen aanhalingstekens zetten, en er vervolgens een comma achter zetten. Het heeft schijnbaar te maken met een ASCII bestandsindeling. Maar wat dat is ??
Of in elk geval de veldnamen. Maar in excel staat alles los in een cel.
Hoe kan ik gegevens importeren in davilex van een excel bestand. Of: hoe kan ik de celinhoud van het hele werkblad tussen aanhalingstekens zetten, en er vervolgens een comma achter zetten. Het heeft schijnbaar te maken met een ASCII bestandsindeling. Maar wat dat is ??