• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel op Skydrive gebruiken als online back up.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Noord2011

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2009
Beste mensen,

Is het mogelijk om een Excel bestand op te slaan op Skydrive en te gebruiken als database. (online bakup)

De bedoeling is om via een Excel bestand op mijn PC informatie kunnen opslaan en ophalen vanuit de Excel bestand op Skydrive. Inloggen vindplaats dmv VBA, ik hoef niks aan te merken.

Bijv:
Excel bestand op mijn PC: Sheet 1(klant invoegen via Userform), Sheet 2 (klant database).

Excel bestand op Skydrive (back up van Sheet 2 klant database) op mijn PC

Alvast bedankt,

Hoi,

even voor je gekeken hoor want heb zelf geen skydrive, maar is vergelijkbaar met dropbox heb ik wel
Met SkyDrive voor Windows Verkenner hebt u vanaf de pc eenvoudig toegang tot SkyDrive. Wanneer u SkyDrive installeert, wordt een SkyDrive-map op de pc gemaakt. Alles wat u in deze map bewaart, wordt automatisch vanaf de computer (pc of Mac) gesynchroniseerd met SkyDrive.com,

Dus zet het bestand wat je "online"wil bewaren gewoon in die map je hebt dus niets te maken met inloggen etz... het is gewoon een map op je PC en je kan het bestand net zo gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan