• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel.. overname van gegevens

Status
Niet open voor verdere reacties.

postaci

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2005
Hai.. ik heb nu een ander probleem. Er moeten gegevens van een excel bestand naar een ander excel bestand geschreven worden. maar het moet niet omslachtig gebeuren. Het moet door 1 of 2 knoppen snel mogelijk gebeuren, want er wordt al gebruik gemaakt van kopieren en plakken nu.. Ik heb een beschrijving van gemaakt in word en die stop ik erbij. en de bestandjes die er nodig zijn. kan er iemand naar kijken aub en een oplossing voor vinden ?:o ik kijk ook ernaar natuurlijk....

Akin:confused:

ps. ik kon die bijlag eniet bij doen. is net te groot ofzo?? kunnen jullie je mail dan geven zodat ik kanmailen. dat je ernaar kan kijken dan???

even voor de duidelijkheid... je wilt derden gegevens laten kopieren tussen 2 of meer excel bestanden via een macro?

Misschien moet je eens nadenken over dat knippen/plakken, dat is waarschijnlijk net zo handig. Macro's voor dit soort grappen gaan gagarandeerd problemen geven met macro beveiligingen, digitale handtekeningen, aanroepen van externe bestanden e.d.

Excel

kan jij dan je mail geven zodat ik kan opsturen van wat de bedoeling is ?? kopieren en plakken kan ook wel, maar als het maar een goede oplossing is. dat de selectie door een keuze word gedaan enzo.. als je je mail geeft kan ik effe de uitleg die ik gemaakt heb naar je toe mailen...

Akin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan