Ik ben bezig met een grote en redelijk ingewikkelde excel document. Deze is nu redelijk af. Wat ik nu graag voor elkaar wil krijgen is dat ik een soort van Print plan kan maken. Dit betekend dus dat ik de volgorde van printen en wat er op de prints komt te staan standard vast will zetten in het document.
Hierdoor krijg je dan bij printen al een standard voetnoot of Kop text, eerst een voorblad, dan wat rekentabelen, dan wat grafieken, en dergelijken.
Ik kan over dit onderwerp zeer weinig informatie vinden, en ik vroeg me dus af of iemand misschien websites of boeken kent die diep ingaan op dit onderwerp.
Alvast bedankt voor de suggesties,
Mark
Hierdoor krijg je dan bij printen al een standard voetnoot of Kop text, eerst een voorblad, dan wat rekentabelen, dan wat grafieken, en dergelijken.
Ik kan over dit onderwerp zeer weinig informatie vinden, en ik vroeg me dus af of iemand misschien websites of boeken kent die diep ingaan op dit onderwerp.
Alvast bedankt voor de suggesties,
Mark