• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

rickuitulft

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2010
Ik heb een keuze lijst gemaakt met verschillende namen en en daarachter een keuze lijst met een score.Nu moet die uitslag in een aparte werkmap komen met de naam van die persoon met de score in een cel.

Het xls bestand is te groot om te versturen. Als iemand mij wil helpen dan mail ik het bestand.

Ik heb een keuze lijst gemaakt met verschillende namen en en daarachter een keuze lijst met een score.Nu moet die uitslag in een aparte werkmap komen met de naam van die persoon met de score in een cel.

Het xls bestand is te groot om te versturen. Als iemand mij wil helpen dan mail ik het bestand.

Kun je het bestand ook inpakken? of is het dan nog te groot?

Beste rickuitulft ;)

Stuur het bestandje door naar mijn e-mail adres en ik zal het hier posten.
Mijn e-mail vind je bij mijn gegevens.

Groetjes Danny. :thumb:

Beste rickuitulft ;)

Ziehier het bestandje dat ik gekregen heb via mijn e-maail adres.

Heb nog geen tijd gehad om er naar te kijken.

groetjes danny. :thumb:

rickuitulft , je kan bepaalde formules vereenvoudigen o.a om het totaal over de diverse tabbladen te verkrijgen is het voldoende het eerste en laatste tabblad te nemen , zie jpeg
=SUM('Wedstrijd 1:Wedstrijd 19'!F16)

Bijlagen

• dart.jpg
    dart.jpg
    101,2 KB · Weergaven: 34
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan