• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

fons21

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 jul 2015
Mensen wie kan mij helpen met het volgende.

In het excelbestand kan in cel a1 van blad 1 een factuurnummer worden ingevoerd. Vervolgens wil ik dat de 3 waarden welke hierachter ingevoerd kunnen worden worden gekopieerd en dat de macro vervolgens het factuurnummer in een ander tabblad met data opzoek en de gekopieerde waarde in bepaalde kolommen plakt.

al aantal uur mee bezig geweest zonder enig resultaat. Hopelijk kan iemand mij helpen.

Je hebt het over "de 3 waarden". Welke waarden heb je het over en over welke macro heb je het als je zegt "de macro". Wellicht dat je beter een voorbeeld document kan plaatsen en een wat duidelijker uitleg erbij zet.

Daarnaast heeft dit helemaal niet met case modding van doen. Je kan de vraag hier beter weghalen en in de Excel sectie plaatsen.

@Fos21 : Welkom op Helpmij.nl:thumb:

Ik heb je vraag in de juiste sectie gezet. Je hebt een vraag over Exel en niet over het pimpen van je PC:p
Maar geen probleem...ik heb je vraag verplaatst van Hardware - Casemodden ----> MS office-Exel.

Succes met je vraag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan