exceldummy1
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 14 apr 2020
- Berichten
- 1
Hallo
voor mijn werk moet ik een tabel maken in excel die ten aller tijde gebruikt zou moeten kunnen worden voor op dienst boekhouding.
In deze tabel moet elke factuur mbt huur van materialen ingevuld kunnen worden.
Er zijn bvb 2 huurcontracten met telkens een maandelijkse factuur. De ene loopt bvb van de 1ste van de maand tot en met de laatste dag van de maand (bv 01/03/20-31/3/20). De tweede loopt telkens van de 15de van de ene maand tot de 14de van de volgende maand (15/03/20 - 14/04/20).
Het is de bedoeling dat dit bestandje telkens wordt aangevuld als een factuur binnenkomt.
En het doel is dat er ten allen tijde bij een eventuele rapportering, moet kunnen nagegaan worden welk bedrag er overgedragen moet worden. Bv we sluiten af op 20/03/2020. Dan moet er zowel van het ene huur als van de andere een deel worden overgedragen op basis van het aantal dagen.
Voor mij is dit heel ingewikkeld. Kunnen jullie mij eventueel op weg helpen?
voor mijn werk moet ik een tabel maken in excel die ten aller tijde gebruikt zou moeten kunnen worden voor op dienst boekhouding.
In deze tabel moet elke factuur mbt huur van materialen ingevuld kunnen worden.
Er zijn bvb 2 huurcontracten met telkens een maandelijkse factuur. De ene loopt bvb van de 1ste van de maand tot en met de laatste dag van de maand (bv 01/03/20-31/3/20). De tweede loopt telkens van de 15de van de ene maand tot de 14de van de volgende maand (15/03/20 - 14/04/20).
Het is de bedoeling dat dit bestandje telkens wordt aangevuld als een factuur binnenkomt.
En het doel is dat er ten allen tijde bij een eventuele rapportering, moet kunnen nagegaan worden welk bedrag er overgedragen moet worden. Bv we sluiten af op 20/03/2020. Dan moet er zowel van het ene huur als van de andere een deel worden overgedragen op basis van het aantal dagen.
Voor mij is dit heel ingewikkeld. Kunnen jullie mij eventueel op weg helpen?