Beste lezer,
Al een tijdje maak ik gebruik van de database mogelijkheid in Excel.
Nu loop ik tegen het volgende probleem. Er wordt een Sheet aangeleverd met een kolommen structuur. De kolommenstructuur van mijn Excelbestand is uitgebreider. Kan ik nu een query schrijven die bijvoorbeeld een aantal kolommen ophaalt, dan een lege kolom en dan weer een aantal kolommen?
Die lege kolom is dan bedoeld om een kolom op te vullen in mijn bestand die niet in het bronbestand bestaat.
Met vriendelijke groet,
Geoffrey
P.S. Ik kan het bron bestand niet veranderen
Al een tijdje maak ik gebruik van de database mogelijkheid in Excel.
Nu loop ik tegen het volgende probleem. Er wordt een Sheet aangeleverd met een kolommen structuur. De kolommenstructuur van mijn Excelbestand is uitgebreider. Kan ik nu een query schrijven die bijvoorbeeld een aantal kolommen ophaalt, dan een lege kolom en dan weer een aantal kolommen?
Die lege kolom is dan bedoeld om een kolom op te vullen in mijn bestand die niet in het bronbestand bestaat.
Met vriendelijke groet,
Geoffrey
P.S. Ik kan het bron bestand niet veranderen