• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel reageert totaal niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

sammie

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2001
Ik kan Excel wel openen, maar verder reageert deze totaal niet. Alleen afsluiten kan nog.
Al van alles geprobeerd, starten in safe mode, opnieuw geinstalleerd, register verwijderd.
Niets helpt!!!

Wie kan mij helpen????

hier op de microsoft site staan een paar dingen die je kan proberen

Microsoft Excel

als je iets verder naar beneden scrolt op die site kan je ook nog de automatisch fix proberen

Edit :

ik lees dat je het nog wel kan openen dus weet niet of dit wel effect heeft

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de tip. maar helaas.
Een paar mogelijke oplossingen hiervan geprobeerd, niets helpt.

Excel opent gewoon, maar kan daar niets meer doen, reageert totaal niet.
Alleen sluiten (met kruisje rechtsbovenin).

Laatst bewerkt:
is het echt enkel bij excel dat het programma vast loopt of ook bij andere programma,s ?

probeer is echt een nieuwe installatie dus via configuratie scherm verwijderen het liefst alle office producten en dan een versie installatie

anders zou ik het zo gauw ook niet weten hoe je dit probleem oplost

Edit :

heb je bepaalde acties uitgevoerd voordat deze problemen zijn gekomen bijvoorbeeld nieuwe hardware geïnstalleerd of software ?

je zou een systeem herstel kunnen proberen naar een tijd die je weet waar excel nog wel goed werkte (weet alleen niet of dit effect heeft op office producten)

Laatst bewerkt:
Probleem is er nog steeds. Systeemherstel zit er niet in, speel al lange tijd.

Niemand anders met tips???

ik denk dan toch als je het probleem echt kwijt wil zijn zonder teveel moeite en veel denkwerk

dat je gewoon een nieuwe installatie van windows moet installeren

maar goed je kan nog proberen excel in veilige modus te starten als het dan geen problemen geeft dan ligt het aan de plugins van excel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan