• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel regels in andere layout in Word plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cornolio

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 aug 2009
Beste mensen,

Ik zit met een probleem. Ik heb een relatief grote excel invoersheet met een behoorlijk aantal regels en kolommen. Nu wil ik elke regel vanuit Excel in een bepaalde Lay-out in Word plaatsen zodat elke Excelregel op een aparte pagina in Word komt te staan.

Nou moet het ook nog eens zo zijn dat als ik in Excel de "invoersheet" verander, de "output" in Word mee moet veranderen.

Ik heb twee voorbeeldjes in de bijlagen gestopt. De excel moet dus bewerkbaar in de word layout komen...

Snappen jullie me een beetje, anders kan ik nog wel wat toelichting geven. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Welkom op het forum.

De waarde (in Excel) die je in B5 en B6 hebt staan moet je op dezelfde regel mplaatsen als de rest van het record.

Als je het dan perse in Word wilt rapporteren, dan kijk in Word via Help naar Afdruk Samenvoegen. Daar kun je je formulier met je Excel-gegevens "mergen" en m.i. bereiken wat je wil.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan