• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel Salarisverwerking in de administratie

Status
Niet open voor verdere reacties.

sj0nnie

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2013
Goedemiddag,

Ik ben bezig in excel met de administratie. Maar dit is zeer omslachtig.
In tabblad administratie filteren we op chauffeursnummer (Kolom K), bijvoorbeeld chauffeursnummer 5, zodat vervolgens in het tabblad salaris automatisch de zogenaamde 'enkele' en 'wissel' transporten worden weergegeven hoeveel een chauffeur heeft gereden. Dit kost zeer veel tijd, omdat er per chauffeur moet worden gefilteerd.

Ik wil dat als ik in tabblad salarisblad chauffeursnummer 5 selecteer, dat die automatisch alleen de ritten telt die die persoon heeft gereden zonder te filteren in tabblad administratie. Is hier een mogelijkheid voor?

Nog een andere vraag. Als dit mogelijk is, moet je nog steeds een voor een een chauffeur selecteren in tabblad salaris om het salaris te zien van een chauffeur. Is er ook een mogelijkheid, zonder dat je een voor een, een formule moet inbouwen, dat je voor alle chauffeurs dit automatisch naast elkaar krijgt in het tabblad salaris?

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Groet, Frank

Bijlagen

draaitabel

sj0nnie,

kijk eens in de bijlage, Blad1
Dit heet een draaitabel en dat biedt heel veel mogelijkheden....

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan