yusuf19833
Gebruiker
- Lid geworden
- 28 mei 2010
- Berichten
- 71
Hallo iedereen,
ik heb een vraag met betrekking tot het excel sheetje die ik wil maken.
Ik zal het je proberen uit te leggen.
In de bijlage heb ik je een Excel sheetje van onze prijslijst die wij elke week aanvullen. Dit doen we door elke week een nieuwe blad te maken met het weeknummers als naam.
Nou zou ik graag willen dat ik een blad in dit geval de eerste blad dat ik daar iets op kan zoeken wat ik in andere bladen invul.
Dus blad 1 heet dan zoekfunctie.
Daar het artikelnummer invoeren. Dan krijg ik de gegevens te zien van het artikel en het prijs van elke week.
Kijk maar even naar het bestand die ik heb gemaakt als voorbeeld.
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-RZDJT3QSZOIZ.xlsb
ik heb een vraag met betrekking tot het excel sheetje die ik wil maken.
Ik zal het je proberen uit te leggen.
In de bijlage heb ik je een Excel sheetje van onze prijslijst die wij elke week aanvullen. Dit doen we door elke week een nieuwe blad te maken met het weeknummers als naam.
Nou zou ik graag willen dat ik een blad in dit geval de eerste blad dat ik daar iets op kan zoeken wat ik in andere bladen invul.
Dus blad 1 heet dan zoekfunctie.
Daar het artikelnummer invoeren. Dan krijg ik de gegevens te zien van het artikel en het prijs van elke week.
Kijk maar even naar het bestand die ik heb gemaakt als voorbeeld.
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-RZDJT3QSZOIZ.xlsb