Geachte,
Ik heb een vraagje omtrendt het koppelen van 2 verschillende excel sheets.
Ik heb een excel overzicht gemaakt ( blad1) over het verbruik van voertuigen ( bestand naam = test ), op blad2 van bestand test heb ik een diepergaand overzicht gemaakt van het verbruik. De gegevens van blad 2 wil ik graag in een nieuw excel bestand zien ( bestandnaam = test2).
Wanneer er op blad 2 van test wijzigingen gemaakt worden moet dit wel overgenomen worden in test2. Kan dit ?
Zoja, kan iemand me even uitleggen hoe ik dit kan doen ?
Ik heb een vraagje omtrendt het koppelen van 2 verschillende excel sheets.
Ik heb een excel overzicht gemaakt ( blad1) over het verbruik van voertuigen ( bestand naam = test ), op blad2 van bestand test heb ik een diepergaand overzicht gemaakt van het verbruik. De gegevens van blad 2 wil ik graag in een nieuw excel bestand zien ( bestandnaam = test2).
Wanneer er op blad 2 van test wijzigingen gemaakt worden moet dit wel overgenomen worden in test2. Kan dit ?
Zoja, kan iemand me even uitleggen hoe ik dit kan doen ?