• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel sheets koppelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

BuSTeD

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2007
Geachte,

Ik heb een vraagje omtrendt het koppelen van 2 verschillende excel sheets.

Ik heb een excel overzicht gemaakt ( blad1) over het verbruik van voertuigen ( bestand naam = test ), op blad2 van bestand test heb ik een diepergaand overzicht gemaakt van het verbruik. De gegevens van blad 2 wil ik graag in een nieuw excel bestand zien ( bestandnaam = test2).

Wanneer er op blad 2 van test wijzigingen gemaakt worden moet dit wel overgenomen worden in test2. Kan dit ?

Zoja, kan iemand me even uitleggen hoe ik dit kan doen ?

Alles kan, maar is het niet handiger bij het afsluiten van bestand test1 het blad 2 automatisch op te laten slaan als bestand test2 ?

Geachte,

Wel ik heb het misschien wat te simpel uitgelegd ( mijn fout ). het is namelijk zo dat in test 2 meerdere koppelingen zullen komen van andere excel sheets.

We hebben dus 5 verschillende excel bestanden die moeten overgebracht worden in 1 bestand + dient wanneer er wijzigingen gemaakt worden in die 5 bestanden, het 1 bestand de juiste informatie te hebben.

Graag uw reactie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan