• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel sjabloon voor een Anamnese

Status
Niet open voor verdere reacties.

PeterCas

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2006
Ik zoek een excel sjabloon om een Anamnese te maken. Liefst met een mogelijkheid om cliënten overzichtelijk in te voeren.
Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt,
Peter

Ik wil wel helpen maar, Anamnese?? Bedoel je een invulformulier voor patiënten, of voor een herdenking in de kerk?? en wat moet erin komen?? en waarom excel?? of heb je al een voorbeeldje?? graag wat duidelijker

Greetz

sjabloon

Hoi gast0660,

Een anamnese is een formulier waarin de gemoedstoestand van een cliënt omschreven wordt.
B.v. een kopje met persoonlijke gegevens, klachtomschrijving, medische gegevens, ed. Deze anamnese omvat wel 4 tot 5 a4tjes.
Aanvulling op dit formulier gebeurt als tekst en is op datum registratie handig terug te vinden.

Ik zal een voorbeeld van eerste pagina toevoegen in pdf formaat.
Bekijk bijlage Doc 10 aug. 2015 10_29.pdf

Beste,

Met een sjabloon maak je een standaardformulier maar je hebt geen datalijst waarin je kan zoeken op datumregistratie. Ontwerp een tabel met alle vereiste gegevens en daarmee maak ik (of jij met wat hulp) een invulformuler. Ik maak dan een datalijst aan van de ingevulde formulieren.

Beste Peter,
Ik wil daar wel een bruikbaar iets van maken. Met zoeken op datum, naam van de patiënt, printen, exporteren naar pdf,invulformulier,etc, met access als backend. Geef gewoon de 4 of 5 a4tjes zo dat ik alle vragen weet dan kan ik alle vragen aanmaken. Ik neem aan dat je access tot je beschikking hebt. Alleen nog een vraagje, ben je van plan om de vragenlijst eerst op papier in te vullen en nadien in te digitaal in te voeren of ga je rechtstreeks naar de patiënt met een laptop of dergelijke?

Hoi Peter,
Ik heb gezien dat de vraag nog niet is opgelost.
In bijlage een screenshot gebaseerd op uw eerste pdf. anamnese.png
Dit is hoe ik een invulformulier zie voor een anamnese met access als backend.
Jammer dat ik ondertussen niet wat meer feedback heb gekregen
Greetz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan