• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel sluit niet af

Status
Niet open voor verdere reacties.

cees002

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2009
Ik heb windows 7 en Excel 2007. sinds enige tijd heb last dat Excel niet wil afsluiten en ook de menu's onder Excel knop (opslaan, printen e.d.) zijn niet toegangkelijk.
Wel krijg ik in beeld, Wilt u excel geforceerd afsluiten en al het gedane werk gaat verloren.
Zet ik de computer een paar dagen terug in de tijd, of ik druk op de resetknop dan is het even weer goed en dan is het weer mis.
Wat is hiervan het probleem? Excel opnieuw installeren? Het is een legale versie.

beste

Ik zou het deinstallleren en weer installeren om te beginnen. Als dat goed werkt ben je klaar. Tja anders is er toch iets anders aan de hand, kan niet zo gauw wat bedenken.

suc6 als me nog wat te binnen komt laat ik het weten

Heb je een bestand gebruikt waarin een macro zit die Excel negatief beïnvloedt? Kijk of na het afsluiten verwijderen of hernoemen van person.xlsb de oplossing is. Misschien vind je in deze omgeving nog hints die je op weg kunnen helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan