Beste mensen, ik heb een excel vraag. Ik heb een bestand met x-aantal ondernemingen. Deze staan op tabblad 'input'. Deze hebben diverse fondsen en statussen.
Is het mogelijk om op tabblad 'aantallen' een soort samenvatting te krijgen. Dat het per fonds alle afzonderlijke statussen bij elkaar optelt en het aantal geeft (bv fonds 1 heeft 2 x onderzoeken).
Vervolgens op het tabblad 'onderzoeken', 'bellen' en 'boete' laad vanaf tabblad 'input' waar is kolom status het betreffende status staat en eerst alles per fonds (eerst alles van bv 'onderzoeken' van fonds 1 en dit op datum van oud naar nieuw, vervolgens alle 'onderzoeken' van fonds 2 van oud naar nieuw enz ....)
Bekijk bijlage Test.xlsx
Is het mogelijk om op tabblad 'aantallen' een soort samenvatting te krijgen. Dat het per fonds alle afzonderlijke statussen bij elkaar optelt en het aantal geeft (bv fonds 1 heeft 2 x onderzoeken).
Vervolgens op het tabblad 'onderzoeken', 'bellen' en 'boete' laad vanaf tabblad 'input' waar is kolom status het betreffende status staat en eerst alles per fonds (eerst alles van bv 'onderzoeken' van fonds 1 en dit op datum van oud naar nieuw, vervolgens alle 'onderzoeken' van fonds 2 van oud naar nieuw enz ....)
Bekijk bijlage Test.xlsx