Ik heb geen idee of wat ik wil, wel haalbaar is, dus laat ik proberen de vraag zo duidelijk mogelijk te stellen.
Ik wil via een druk op een knop een macro activeren die het volgende voor me uitvoerd:
- er wordt een tijdelijk PDF bestand gemaakt van het actieve werkblad, inclusief de naam die in cel A1 staat, met toevoeging van een datum die in cel B1 staat.
- dit PDF bestand wordt verzonden naar een e-mail adres wat in cel C1 staat (eventueel met standaard tekst in de body, als mogelijk)
- het tijdelijke PDF bestand wordt weer verwijderd
Op dit moment moeten we (gelukkig niet ik...) dit zo'n 30x per week handmatig doen. Is hier dus een oplossing voor te verzinnen?
Mijn collega's (en ik trouwens ook) wachten met smart op de gouden tip :d
Voor de duidelijkheid: gaat me dus niet om het knopje, maar om de macro
Ik wil via een druk op een knop een macro activeren die het volgende voor me uitvoerd:
- er wordt een tijdelijk PDF bestand gemaakt van het actieve werkblad, inclusief de naam die in cel A1 staat, met toevoeging van een datum die in cel B1 staat.
- dit PDF bestand wordt verzonden naar een e-mail adres wat in cel C1 staat (eventueel met standaard tekst in de body, als mogelijk)
- het tijdelijke PDF bestand wordt weer verwijderd
Op dit moment moeten we (gelukkig niet ik...) dit zo'n 30x per week handmatig doen. Is hier dus een oplossing voor te verzinnen?
Mijn collega's (en ik trouwens ook) wachten met smart op de gouden tip :d
Voor de duidelijkheid: gaat me dus niet om het knopje, maar om de macro