• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel tabellen tekst samenvoegen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kimzenne

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 okt 2019
Hoi forum-leden!
Ik heb een vraagje over excel. Ben er namelijk niet zo bekend mee en probeer meerdere tabellen met elkaar te comprimeren en de tekst samen te voegen, dit lukt wel alleen wil ik er graag tekst bij (zie voorbeeld) zodat het een soort opsomming wordt. Heeft iemand een idee of dit mogelijk is? Zo ja, hoe? :rolleyes:

excelll.PNG

Hi AlexCEL,
Ik heb het doorgelezen maar ik zie niet wat er mis is met mijn bericht? Er staan geen privacy-gevoelige dingen in de foto alleen machine's?

Laatst bewerkt:
Heb je deze regel
PHP:
Illustreer uw vraag met een voorbeeldbestand
wel gelezen?

Ik heb er een voorbeeld afbeelding bij gedaan? Of begrijp ik het nou helemaal verkeerd.. Het is inmiddels opgelost!

Ik heb er een voorbeeld afbeelding bij gedaan? Of begrijp ik het nou helemaal verkeerd.. Het is inmiddels opgelost!

Met een voorbeeld wordt bedoeld een gelijkend Excelbestand zonder `gevoelige` gegevens : dit om te voorkomen dat helpers zaken moeten gaan overtypen.

En mogen we ook weten hoe het opgelost is?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan