• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel tekst valt weg bij gebruik verzendlijsten in Word

Status
Niet open voor verdere reacties.

Klijhoofd

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2011
Hallo,

Ik heb mijn vraag ook onder Word gepost, maar daar krijg ik geen antwoord. Wellicht dat een Exceldeskundige mij op weg kan helpen.

Ik heb in Word een tabel gemaakt die ik vul met gegevens uit Excel. Dit doe ik dmv verzendlijsten. Nu is het probleem dat in Word de teksten (die ik uit Excel haal) worden ingekort en afgekapt. Op een gegeven moment stopt stopt de tekst in de Wordtabel, terwijl deze in Excel doorloopt.

Tot gister had ik het probleem niet. Ik heb toen een aangepast document gekoppeld waarin dezelfde gegevens staan (wijzigingen in andere werkbladen).

Ik hoor het graag.

Is het in Word echt afgekapt of is het vak in de tabel te klein?
Geldt dat voor alle teksten of alleen als ze langer den 256 karakters zijn?

Hoi,

Het vak is niet te klein, want er kunnen zeker nog 20 karakters achter het laatste karakter staan voordat deze afgekapt wordt. Daarnaast wordt het op de letter afgekapt en niet op een woord.

Je hebt het over 254 karakters. Ik heb net enkele voorbeelden gecontroleerd en ze hebben allen 255 karakters (incl spaties). Het lijkt erop dat hierin het probleem zit.

Heb je wellicht een idee hoe ik dit kan aanpassen? Ik heb namelijk afgelopen vrijdag het document gemaakt en toen was dit probleem er zeker niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan