• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel totaal blad filteren op bepaalde weken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daan01

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2020
Hallo Allen,

Voor mijn werk ben ik bezig met het maken van een 'totaal blad' van de voorraad. Het is de bedoeling dat je op dit tabblad direct een overzicht ziet met daarin: begin voorraad - inkoop - verbruik en eindvoorraad. Nu heb ik dit blad gekoppeld aan de gehele 'administratie' die terug te vinden is in andere tabbladen in hetzelfde document. Het totaalblad geeft een overzicht van alle, in de daarop volgende tabbladen, ingevulde informatie. Dit betekend in ons geval van 1 januari dit jaar tot heden.

Nu zouden wij graag de mogelijkheid willen hebben om dit totaal blad ook te selecteren op data. Zodat wij op de dag van vandaag kunnen zien wat bijv. de totalen waren van 1 januari tot 16 augustus of van 5 februari tot 10 april etc. Heeft iemand enig idee hoe je dit op een gemakkelijke manier kan doen?

Bijgevoegd een bestandje om een idee te krijgen van wat ik bedoel.

Erg benieuwd wie een gemakkelijke oplossing heeft.

MvG

Daan

Bijlagen

Ge-wel-dig!

Dank je wel AlexCEL. Ik wist dat het een redelijk 'makkelijke' oplossing moest zijn, maar kwam er zelf niet op.

Heel erg bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan