Hallo Allen,
Voor mijn werk ben ik bezig met het maken van een 'totaal blad' van de voorraad. Het is de bedoeling dat je op dit tabblad direct een overzicht ziet met daarin: begin voorraad - inkoop - verbruik en eindvoorraad. Nu heb ik dit blad gekoppeld aan de gehele 'administratie' die terug te vinden is in andere tabbladen in hetzelfde document. Het totaalblad geeft een overzicht van alle, in de daarop volgende tabbladen, ingevulde informatie. Dit betekend in ons geval van 1 januari dit jaar tot heden.
Nu zouden wij graag de mogelijkheid willen hebben om dit totaal blad ook te selecteren op data. Zodat wij op de dag van vandaag kunnen zien wat bijv. de totalen waren van 1 januari tot 16 augustus of van 5 februari tot 10 april etc. Heeft iemand enig idee hoe je dit op een gemakkelijke manier kan doen?
Bijgevoegd een bestandje om een idee te krijgen van wat ik bedoel.
Erg benieuwd wie een gemakkelijke oplossing heeft.
MvG
Daan
Voor mijn werk ben ik bezig met het maken van een 'totaal blad' van de voorraad. Het is de bedoeling dat je op dit tabblad direct een overzicht ziet met daarin: begin voorraad - inkoop - verbruik en eindvoorraad. Nu heb ik dit blad gekoppeld aan de gehele 'administratie' die terug te vinden is in andere tabbladen in hetzelfde document. Het totaalblad geeft een overzicht van alle, in de daarop volgende tabbladen, ingevulde informatie. Dit betekend in ons geval van 1 januari dit jaar tot heden.
Nu zouden wij graag de mogelijkheid willen hebben om dit totaal blad ook te selecteren op data. Zodat wij op de dag van vandaag kunnen zien wat bijv. de totalen waren van 1 januari tot 16 augustus of van 5 februari tot 10 april etc. Heeft iemand enig idee hoe je dit op een gemakkelijke manier kan doen?
Bijgevoegd een bestandje om een idee te krijgen van wat ik bedoel.
Erg benieuwd wie een gemakkelijke oplossing heeft.
MvG
Daan