• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel vanuit Webbrowser openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mvdvlist

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2016
Berichten
741
Hallo, ik ben een redelijk beginnend excel gebruiker. Nu ben ik een stukje garage software aan het bouwen in html, maar iedere keer als ik een werkboek open opent hij gelijk een kopie. Verder gaat gaat alles perfect, maar hij vraagt altijd bij afsluiten of ik wil opslaan, maar dat wordt dan een kopie van het werkboek. Bijvoorbeeld APKKippers.xlsx wordt dan APKKippers(1).xlsx of zo.
Irritant, want de hyperlink verwijst uiteraard naar de eerste dus die wordt weer geopend (zonder de aangebrachte veranderingen), bovendien krijg ik natuurlijk onnoemelijk veel reservekopieen op mijn systeem.

Wie weet de juiste oplossing? Dit probleem doet zich zowel in IE, Edge als Chrome voor...
 
Laatst bewerkt:
Openen in browser

Probleem opgelost: FileTypeMan geïnstalleerd en de regels per extensie bewerkt...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan