• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opgelost Excel Vba module venster zit vast onder menublak

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.

Oddhunter

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2018
Hallo,
Deze nammidag perongeluk iets verkeerd gedaan in excel module vba
Mijn modulevenster zit namelijk vast onder de menubalk waardoor ik deze niet kan verplaasten of sluiten , enkel sluiten door CTRL + F4 , maar dat is vervelend omdat ik soms 2 venster naast elkaar wil zetten om de vba script te kunnen vergelijken
Ik heb al alles geprobeerd , zoals alt + spatiebalk , maar als ik op verplaatsen klik , kan ik het nergens vastnemen , alles zit onder de menublak , zoals het kruisje om te sluiten enz... dus alt + spatie - verslepen lukt niet , heb zelf office 365 opnieuw geinstalleerd , maar het probleem is er nog steeds
wat kan ik nog meer doen ? excelblad.png

Het menu Venster al geprobeerd?

Hallo,
Deze nammidag perongeluk iets verkeerd gedaan in excel module vba
Mijn modulevenster zit namelijk vast onder de menubalk waardoor ik deze niet kan verplaasten of sluiten , enkel sluiten door CTRL + F4 , maar dat is vervelend omdat ik soms 2 venster naast elkaar wil zetten om de vba script te kunnen vergelijken
Ik heb al alles geprobeerd , zoals alt + spatiebalk , maar als ik op verplaatsen klik , kan ik het nergens vastnemen , alles zit onder de menublak , zoals het kruisje om te sluiten enz... dus alt + spatie - verslepen lukt niet , heb zelf office 365 opnieuw geinstalleerd , maar het probleem is er nog steeds
wat kan ik nog meer doen ? Bekijk bijlage 383520
Ondertussen Opgelost
Ik heb de module verplaatst naar een kopie van mijn excelbestand , waardoor ik de module dan kon verwijderen uit hetb excel-bestand waar het vastzat.
Nadien heb ik deze terug geplaatst in het goede excel- bestand en nu zit het niet meer vast
alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan