Beste,
Ik heb een excel file, daarin verschillende tabbladen.
in het eerste tabblad staat in cel A1:
=MAX(START:END'!K1)
START is 1ste TABBLAD, END het laatste
De tabbladen tss deze twee kunnen veranderen, verdwijnen of bijgemaakt worden.
Het aantal kolommen van elk van deze tabbladen kan ook veranderen.
Ik heb dus een vaste verwijzing nodig naar de waarde die origineel in cel K1 stond. (dit wordt bvb cel L1 na invoegen van 1 kolom, dan werkt deze formule niet meer en men macro die naar K1 verwijst ook niet)
Ik geef dus een vaste naam aan de cel K1, ik noem ze "waarde1". Als nu een kolom ingevoegd wordt, dan zit het getal dat ik nodig heb wel terug in cel L1, maar deze noemt dan "waarde1". (zo blijft men macro geldig)
Probleem is nu zo, als ik volgende formule probeer:
=MAX(START:END'!waarde1)
dat er #NAME? verschijnt....
binnen 1 blad verwijzen naar "waarde1" als celreferentie in een formule is gene probleem. Enkel met bovenstaande formule lukt dit precies niet...
graag advies over dit probleempje
Alvast bedankt,
Mvg,
George
Ik heb een excel file, daarin verschillende tabbladen.
in het eerste tabblad staat in cel A1:
=MAX(START:END'!K1)
START is 1ste TABBLAD, END het laatste
De tabbladen tss deze twee kunnen veranderen, verdwijnen of bijgemaakt worden.
Het aantal kolommen van elk van deze tabbladen kan ook veranderen.
Ik heb dus een vaste verwijzing nodig naar de waarde die origineel in cel K1 stond. (dit wordt bvb cel L1 na invoegen van 1 kolom, dan werkt deze formule niet meer en men macro die naar K1 verwijst ook niet)
Ik geef dus een vaste naam aan de cel K1, ik noem ze "waarde1". Als nu een kolom ingevoegd wordt, dan zit het getal dat ik nodig heb wel terug in cel L1, maar deze noemt dan "waarde1". (zo blijft men macro geldig)
Probleem is nu zo, als ik volgende formule probeer:
=MAX(START:END'!waarde1)
dat er #NAME? verschijnt....
binnen 1 blad verwijzen naar "waarde1" als celreferentie in een formule is gene probleem. Enkel met bovenstaande formule lukt dit precies niet...
graag advies over dit probleempje
Alvast bedankt,
Mvg,
George