Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Wie helpt mij?
Zie bijlage met het Excel voorbeeld en tevens de vraag in dezelfde sheet.
Hierbij de exacte lay out waar de VBA voor gemaakt moet worden.
Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range)
Cells(32, Target.Column).Value = WorksheetFunction.Average(Range(Cells(31, "A"), Cells(31, Target.Column)))
End Sub
Als je een $-teken voor de B in de formule zet, kan je de formule naar rechts slepen zonder dat je de formule hoeft aan te passen en zonder dat je VBA nodig hebt.Roncancio,
Ik begrijp je vraag en je VBA, maar eigenlijk wil ik het volgende:
*
Normaal gesproken copieer ik de formule naar de cel ernaast, om vervolgens het gemiddelde te berekenen met het nieuw ingevulde getal. Handmatig moet ik dan wel in de formule aanpassen dat hij ook de allereerste cel weer meeneemt in de berekening. (Met het copieëren verschuift het cellembereik, waardoor de eerste vervalt.).
*
Ik wil op de cel gaan staan waar het gemiddelde moet komen en dan vervolgens de macro starten.
Bedankt voor je geweldige assistentie.
SUPER, dat het zo simpel kan zijn!
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.