• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel vel printen, incl een pdf

• Onderwerp starter Onderwerp starter MGM
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

MGM

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2009
Beste,

Is het mogelijk om een aantal .pdf bestanden te koppelen aan een bepaald tabblad. Zodra je een printopdracht van dat tabblad opgeeft, dat die .pfd bestanden ook worden geprint?

Alvast bedankt

Vast wel. Maar erg uitgebreid is de vraag niet.
Staan die .pdf bestanden in een map? Zijn die reeds aangemaakt of moeten die nog aangemaakt worden?

Questions, questions, questions...

Dank je, ik zal m'n vraag herformuleren...

Het gaat om .pdf bestanden die al aangemaakt zijn en in een aparte map staan. Het document waar vanuit geprint wordt, bestaat uit een 8-tal pagina's die onder 1 tabblad staan. Mijn vraag is of het mogelijk is om .pdf bestanden aan die 8 pagina's te koppelen. Dus zodra ik in Excel de opdracht 'printen' uitvoer, dat de .pdf bestanden ook worden geprint.

Is er bijvoorbeeld een code die je aan een cel kunt koppelen, zodra die cel wordt geprint, dat er ook externe documenten worden mee geprint??

Vast wel. Maar erg uitgebreid is de vraag niet.
Staan die .pdf bestanden in een map? Zijn die reeds aangemaakt of moeten die nog aangemaakt worden?

Questions, questions, questions...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan