• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel verwerken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

11221122

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2010
Ik vraag mij af of als je een heel systeem in excel hebt gemaakt. Het in bijv een exe file kan verwerken. Zodat je excel niet meer nodig heeft. En zelfst de ergste leek er mee kan werken?

Bestaat er zoiets? Het hoeft niet perse in zo'n exe file maar een beetje die richting.

Mvg.

Er bestaat niet zoiets als een Excel compiler bij mijn weten. Je kunt natuurlijk wel een volledig eigen VBA applicatie bouwen als schil om Excel heen. Maar dit is maatwerk programmeren en gaat je of veel moeite of geld kosten.

Neem eens een kijkje op de MVPs site en zoek daar achter Orlando daar ben ik al eens een Add-in tegen gekomen .

Bepaalde virus progs zien een add-in als trojan of virus .

Hij krijgt ook echt geen download link. Dus als ik op download klik is het echt een dode link. Er gebeurt niets.

Mvg.

Oke, bedankt. Ik ga het even op een andere pc proberen. Want zodra ik het bestand opsla en open geeft hij aan dat er een trojan in zit.

Mvg.

Het werkt niet. Als ik er een EXE bestand van maak er ik klik op de exe opent hij daarna exel. Het is dus eigenlijk gewoon een snelkoppeling.

Weet iemand nog iets anders?

Mvg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan