Hallo!
Ik wil een lijst maken in excel met veel tekst.
Nu heb ik gelezen dat in bijvoorbeeld excel 2003 dat een probleem kan worden, omdat je niet meer dan 255 tekens kan gebruiken.
Maar ik heb excel 2007... Dus voor mij geen problemen!
dacht ik....
Als ik in mijn excel 2007, tekst in een cel wil zetten (267 tekens incl. spaties) dan wil dat, zolang ik de cel geselecteerd houd. Als ik een andere cel aanklik, veranderd mijn tekst in een rij #############-jes.
Ik sla het werkblad gewoon op in een .xlsx indeling.
Wie kan mij helpen?
Ik wil een lijst maken in excel met veel tekst.
Nu heb ik gelezen dat in bijvoorbeeld excel 2003 dat een probleem kan worden, omdat je niet meer dan 255 tekens kan gebruiken.
Maar ik heb excel 2007... Dus voor mij geen problemen!
dacht ik....
Als ik in mijn excel 2007, tekst in een cel wil zetten (267 tekens incl. spaties) dan wil dat, zolang ik de cel geselecteerd houd. Als ik een andere cel aanklik, veranderd mijn tekst in een rij #############-jes.
Ik sla het werkblad gewoon op in een .xlsx indeling.
Wie kan mij helpen?