Hallo,
Ik heb echt even uw hulp nodig, want ik kom er niet meer uit.
In het bijgevoegde bestand, als voorbeel een excel document. Wat ik zou willen bereiken is dat van alle tabbladen, de keuzes (van de dropdown lijsten) worden opgeteld zodat je er als het ware een rapportage van krijgt. Op termijn is de verwachting dat er heel veel tabs worden gebruikt. Het optellen van de keuzes (dropdown 1 apart van dropdown 2) geeft een mooi overzicht.
Uw bijdrage wordt enorm op prijs gesteld.
m.v.g. Ron
Ik heb echt even uw hulp nodig, want ik kom er niet meer uit.
In het bijgevoegde bestand, als voorbeel een excel document. Wat ik zou willen bereiken is dat van alle tabbladen, de keuzes (van de dropdown lijsten) worden opgeteld zodat je er als het ware een rapportage van krijgt. Op termijn is de verwachting dat er heel veel tabs worden gebruikt. Het optellen van de keuzes (dropdown 1 apart van dropdown 2) geeft een mooi overzicht.
Uw bijdrage wordt enorm op prijs gesteld.
m.v.g. Ron