• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

SupaNixke

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 mei 2009
Berichten
4
Heb ik heb in de avondschool een excel file gemaakt (.xls) en ik kon hem tot dusver steeds openen met Openoffice hier thuis.

Maar nu als ik hem wil openen ik Openoffice komt hij steeds vol rare tekens en kan ik niets meer zien.
Ik heb de trial van excel 2007 en als ik hem hier wil openen dan geeft hij eerst melding: "The file you are trying to open is from a different format than specified by the files extension. Verify if the file is not corrupted..." en dan klik ik op yes en alweer komt hij tevoorschijn in rare tekens.

iemand die weet wat te doen?

greetz, Nick
 
Heb ik heb in de avondschool een excel file gemaakt (.xls) en ik kon hem tot dusver steeds openen met Openoffice hier thuis.

Maar nu als ik hem wil openen ik Openoffice komt hij steeds vol rare tekens en kan ik niets meer zien.
Ik heb de trial van excel 2007 en als ik hem hier wil openen dan geeft hij eerst melding: "The file you are trying to open is from a different format than specified by the files extension. Verify if the file is not corrupted..." en dan klik ik op yes en alweer komt hij tevoorschijn in rare tekens.

iemand die weet wat te doen?

greetz, Nick

Download OpenOffice thuis, open het bestand en controleer of het wegschrijven ook daadwerkelijk als MS-Excel .xls is. Of .. tijdens het wegschrijven op school de USB-stick (?) te vroeg verwijderd en dus verminkt. ?
PS. Waarom deze vraag 2x geplaatst ?
 
sorry had niet door dat het 2x gepost is omdat ik nog moest inloggen enzo

maar eh ik open het dus met openoffice hier maar het lukt niet...

Mijn vriendin haar .xls bestand opent zonder probleem

ohja als ik het open met openoffice dan vraagt hij eerst Tekstimport (tekenset enzo)...
 
Laatst bewerkt:
zijn ze misschien van Office 2003 naar Office 2007 gegaan?
 
Kijk ik heb een .xls bestand gemaakt in de avondschool

Avondschool: Excel 2003
Hier thuis: Openoffice en Trial van Office 2007
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan