• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

excel-vraagstuk

Status
Niet open voor verdere reacties.

sps

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2011
Berichten
5
Hallo allemaal,

Ik zit met een probleem voor een onderzoek. In de bijlage heb ik een bestandje toegevoegd met de huidige situatie en de gewenste situatie. Nu is mijn probleem hoe ik de gewenste situatie kan bereiken, zonder handmatig werk te moeten verrichten (het totale databestand bevat ongeveer 300.00 rijen, waarin ongeveer 8000 onderzoeken zijn verwerkt).


Het betreft onderzoeken die allemaal een eigen nummer hebben (onderzoeksid). Dit betreft bedrijven die beoordeeld zijn op een aantal categoriën. In het huidige databestand is er per categorie 1 rij. Nu wil ik graag dat een rij alle informatie over een onderzoek bevat (o.b.v. onderzoeksid). Hoe krijg ik dit voor elkaar?
 
Het bijvoegen van het bestand lukt niet. Ik krijg de volgende foutmelding: transponeren_helpmij.xlsx - Je mag tot maximaal [ARG:2 UNDEFINED] bestanden toevoegen per bericht. Het bestand is 14 KB groot, dus dat zou het probleem niet moeten zijn. Iemand hiervoor een oplossing?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan