• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou graag in de laatste kolom van de actuele voorraad het verschil zien van de auto, weergegeven in de tab van de maanden met totaal (Kolom J)

Nu staat er de verkoopprijs, ik zou graag de winst per auto willen zien.

Alvast bedankt

Joost
 
JP,

De tekst klopt, echter wat er daaronder vermeld staat niet.
Ik zou graag de winst/verlies zien, en dat is Verkoop (kolom G) minus Inkoop subtotaal (kolom F) zien bij verschil.
Op dit moment staat de verkoop prijs nogmaals vermeld.

Bedankt voor de snelle reactie.

Joost
 
zo



Ik heb nog een verder gevorderd bestand met mogelijkheid om een affiche af te drukken van de technische gegevens van de wagen, uiteraard zal je deze moeten ook aanvullen bij tabblad newCar, interesse dan hoor ik het wel
 

Bijlagen

  • Kopie van Kopie van(jp) 2017 - VOORBEELD.xlsm
    133,4 KB · Weergaven: 23
JP,

een dergelijk formulier is voor ons niet noodzakelijk, dat kunnen wij namelijk d.m.v. onze website afdrukken.
Bedankt voor de aangeboden optie.
Was mijn uitleg nu wat duidelijker over mijn vraag
fout.png

Ik zou graag de winst/verlies zien, en dat is Verkoop (kolom G) minus Inkoop subtotaal (kolom F) zien bij verschil.
Op dit moment staat de verkoop prijs nogmaals vermeld.
 
nog een poging
 

Bijlagen

  • Kopie 0702van Kopie van(jp) 2017 - VOORBEELD.xlsm
    134,6 KB · Weergaven: 17
JP,

Zoals ik het nu zie is alles perfect.
Ik kan zelfs zeggen dat ik meer geholpen ben dan ik oorspronkelijk gehoopt had.

Enorm bedankt voor de moeite, nu is het aan mij om alle informatie in te voeren!!

Mvg,

Joost
 
JP,

met schaamrood op de kaken heb ik nog een (hopelijk) klein verzoekje.
Ik krijg in de voorraadlijst geen Euro teken in de volgende tabellen.

Zou je een euroteken in kunnen stellen, en de bedragen zoals : € 12.295,00
Ik krijg het niet ingesteld en ga er vanuit dat dit komt door de formules die gebruikt zijn (of ik ben nog dommer als ik zelf denk :eek:)

Inkoop subtotaal Verkoop/verkoop Verschil
27065 30945 3880

Ook kan ik onderaan in de voorraadlijst de bedragen niet optellen (Rij 46 kolom F G H)
 

Bijlagen

  • Voorraad lijst klaar.xlsm
    151 KB · Weergaven: 24
Er is iets met dat tabblad die zet om een of ander reden alles in tekst vorm, ik het dat eens in een ander leeg blad uirgetest en daar geeft die wel het € teken weer
 
Ok dat dacht ik al, bedankt voor de moeite!!

Iemand anders enig idee hoe we dit op kunnen lossen?
 
Een ander blad openen en zelfde naam geven, maar eerst de andere naam veranderen, zie bijlage
 

Bijlagen

  • Voorraad lijst klaar(1).xlsm
    139,8 KB · Weergaven: 38
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan