• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel werkt erg traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arienel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2001
Hallo, Ik werk met een laptop op een netwerk. De andere gebruikers via een desktop. Alleen bij mij werkt Excel en alleen excel erg langzaam. Het wijzigen van een cel bv duurt al een paar seconden. Het opslaan van een bestand gauw een minuut.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen??

nee, zou je netwerkbeheerder er maar eens naar laten kijken. Pas als het probleem zich voordoet bij bepaalde bestanden dan heb je kans dat het aan excel ligt

Het gaat dus alleen om bestanden in excel. ik denk toch echt dat het een specifiek excel probleem is. De netwerkbeheerder heeft de verbinden gechekt en die zijn goed. Ook bv word bestanden lopen goed.

Is het gebruikte excel bestand groot?
Heb je Macro's die telkens uitgevoerd worden?

Kan zijn dat u laptop weinig geheugen beschikt...

Kun je niet met een ander pc testen?

Is het gebruikte excel bestand groot?
Heb je Macro's die telkens uitgevoerd worden?

Kan zijn dat u laptop weinig geheugen beschikt...

Kun je niet met een ander pc testen?

het is het geval bij alle excel bestanden, met of zonder macros. De laptop heeft 1 gig geheugen en zoals gezegd: andere pc' s in het netwerk ondervinden het probleem niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan