• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel werkt niet meer " foutmelding "

Status
Niet open voor verdere reacties.

chretienjanssen

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2004
Beste, wie kan mij zeggen hoe ik Excel ( 2007 ) kan herstellen ? Draait onder Vista.
Sinds enkele dagen sluit het programma steeds af, meestal als ik in een bestaand document iets wijzig, met de foutmelding Excel werkt niet meer. Na enkele seconden krijg ik dan een nieuw leeg werkblad. Wie weet raad ? Alvast dank Chretien janssen Neerpelt

Laatst bewerkt:
Heb jij recentelijk virussen op je computer gezet of aanpassingen aangebracht in C:/Windows of het register? Dat zou het probleem kunnen zijn. Zo niet, herinstalleer Microsoft Office 2007.

Gebeurt dit bij elk Excel-bestand, of bij een bepaald document? In het laatste geval zal het wel eens aan het document kunnen liggen

Kees

Misschien heb je een macro in het bestand. Sla het op als xlsx format en laat je macro's daarmee eenvoudig verdwijnen.
Anders moet je Excel herstellen. (opnieuw installeren vraagt of je wilt herstellen. Kies dan Ja.)
Succes.

Mod edit: emailadres verwijderd, helpen gebeurt via het forum

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan