• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel-Word koppeling

• Onderwerp starter Onderwerp starter BadE
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

BadE

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2007
OK mensen,

dit is denk ik een veel gestelde vraag maar ik heb een probleem met het koppelen van een database in een Word document.
Het volgende is het geval:
Ik heb een Excel database met in de kolommen data van 1 t/m 31 jan.
in de rijen staan namen van werknemers. In de tabel vul ik dmv een 1 of een 0.5 aan
welke dag de werknemers vrij hebben.
Nu wil ik deze info aan een Word-bestand koppelen, zodat ik per werknemer in een lijst kan zien welke dagen zij vrij hebben gehad in die maand.
Ik werk zelf heel veel met de functie Afdruk Samenvoegen in Word maar ik krijg het daarmee (nog) niet voor elkaar.
Heeft iemand een tip voor mij hoe ik dit kan klaarspelen? Het gaat dus niet om hele rijen die ik wil koppelen maar per rij de cellen waar iets staat ingevuld.

Alvast bedankt,

BadE

Ik zie niet helemaal wat ik met deze reactie moet. Is volgens mij alleen een kopie van mijn eigen vraag??

Ik probeer VRIJWILLIGE helpers erop te wijzen dat andere VRIJWILLIGE helpers al wel eens dezelfde dingen gedaan kunnen hebben. Dringt het nu door?

Zoals u misschien zult zien is dit de eerste keer dat ik op dit forum. Ik heb gezocht op het forum naar een dergelijke vraag, maar aangezien dit zo'n specifieke vraag is heb ik er een nieuwe vraag van gemaakt.
Mijn opmerking blijft dat de link die u neerzet een kopie blijft van mij vraag.

Ik hoop dat er iemand is op dit forum die mij hier een antwoord op kan geven.

Mijn opmerking blijft dat de link die u neerzet een kopie blijft van mij vraag.

Dat is inderdaad een kopie van de vraag. Waarom doe ik dit?

Draai de rollen eens om: Als jij iemand helpt in je schaarse vrije tijd zou je dan niet graag weten wat er ergens anders al aan exact dezelfde vraag gedaan is? Zodat je niet hetzelfde opnieuw hoeft te doen?

Als je het forum doorzoekt, zou je merken dat Axel Hagg al meerdere keren code heeft geschreven voor Excel-Word-koppeling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan