• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel > Word

Status
Niet open voor verdere reacties.

Qlimaxxx

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2008
Hallo,

Ik heb een adressenbestand in Excel, met kopjes erboven. Die wil ik graag uitprinten op stickers, in Word. Nou moet ik dus dat Excel-bestand in het Word-bestand krijgen. Ik weet dat Pasha een handleiding daarvoor heeft, maar dat is mijn probleem ook niet. Als ik de optie Afdruk Samenvoegen klik, en het Excel-bestandje ook aanklik met die wizard, vraagt hij om een bestandsconversie. Dan kan ik een preview van het Excel-bestandje zien, na het converten. Ik kan geen conversie vinden die het bestandje zonder vierkantjes laat zien, help! Ik werk met Word en Excel 2003. Excel-bestandje is een .xls

Met welke versie van Excel is het bestand gemaakt? ( kan het zijn dat het met excel 2007 is gemaakt?)

Krijg je het wel open als je het gewoon met excel opent? zoja
probeer het volgende dan eens :
opslaan als: microsoft Excel 97- Excel 2003 & 5.0/95-werkmap

lukt het niet vraag dan de afzender van het bestand om dit op deze manier te doen of probeer het op een computer met office 2007

Inderdaad, het is gemaakt met Office 2007 en omgezet naar .xls inplaats van .xlsx ofzo. Ik zal 't is proberen! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan