• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel wordt telkens geinstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

wheijkoop

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2004
Als ik Excel start wordt er elke keer een installatiewizard opgestart om excel te configureren. Oplossing is om een aantal keer op annuleren te klikken en dan werkt excel gewoon. Dit is echter wel heel irritant elke keer en er zal vast wel een oplossing/trucje voor zijn om dit te voorkomen.
Ik heb het idee dat het is gekomen sinds ik een netwerk heb. Bovendien heb ik dit probleem alleen met excel en niet met alle andere office programma's.

Wie weet de oplossing??

Ik heb hetzelfde probleem ooit gehad toen ik tijdens de installatie gekozen had "installeren bij eerste keer gebruik". Kreeg ik ook iedere keer die installer.

Ik heb het toendertijds opgelost door Office weer te verwijderen en tijdens de installatie te kiezen voor alle onderdelen NU installeren.

Mja, dit is natuurlijk niet echt een oplossing :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan