Ik heb een 'trial' van ***ools for Excel geïnstalleerd. Een hele handige feature is de workbook/worksheet manager: als je die open klapt dan zie je de workbooks en sheets die geopend zijn.
Je klikt op een sheet en je springt direct naar die sheet.
Voor de rest van de add-in: ik weet het niet...
Het is veel zoeken óf, wat je wilt, beschikbaar is.
Willekeurig voorbeeld: je selecteert een kolom, dan wil je het volgende:
selecteer de rij, waar in de kolom een lege cel voorkomt. Met andere woorden : kolom C, rij 99: lege cel, select rij 99.
Het zal in ***ools (wat een naam) wel kunnen, maar het is zoeken, zoeken en de help file helpt ook niet etc.
Die workbook manager is wel schitterend.
Ablebits heeft ook zoiets, ofschoon die 'floating' is, terwijl die van ***ools aan de workbook vast zit.
Hoe dan ook, heeft iemand een suggestie v.w.b. zo'n workbook manager?
Eigenlijk zoek ik alleen zo'n workbook manager. Gratis of voor een klein bedrag.
(***ools usd 49, Ablebits usd 69, ik heb dat er niet voor over. Ik heb al een add-in en die voldoet prima, maar heeft geen workbook manager)
Thanks.
(de sterretjes zijn terecht, zoek op extendoffice excel en men ziet waarom. het is niet anders)
Je klikt op een sheet en je springt direct naar die sheet.
Voor de rest van de add-in: ik weet het niet...
Het is veel zoeken óf, wat je wilt, beschikbaar is.
Willekeurig voorbeeld: je selecteert een kolom, dan wil je het volgende:
selecteer de rij, waar in de kolom een lege cel voorkomt. Met andere woorden : kolom C, rij 99: lege cel, select rij 99.
Het zal in ***ools (wat een naam) wel kunnen, maar het is zoeken, zoeken en de help file helpt ook niet etc.
Die workbook manager is wel schitterend.
Ablebits heeft ook zoiets, ofschoon die 'floating' is, terwijl die van ***ools aan de workbook vast zit.
Hoe dan ook, heeft iemand een suggestie v.w.b. zo'n workbook manager?
Eigenlijk zoek ik alleen zo'n workbook manager. Gratis of voor een klein bedrag.
(***ools usd 49, Ablebits usd 69, ik heb dat er niet voor over. Ik heb al een add-in en die voldoet prima, maar heeft geen workbook manager)
Thanks.
(de sterretjes zijn terecht, zoek op extendoffice excel en men ziet waarom. het is niet anders)
Laatst bewerkt: