• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel XML foutmelding

• Onderwerp starter Onderwerp starter cryp
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

cryp

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2017
Hallo!

na ongeveer alle in googlge gevonden tips uitgeprobeerd te hebben ben ik zo vrij om hier hulp te vragen
Ik heb namelijk een excel bestand dat steeds crashed / freezed wanneer ik het pas geopend heb.

De foutmelding is deze: (ik gebruik de office excell 365 via abonnement en heb dus steeds de laatste updates)

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" standalone="true"?>

-<recoveryLog xmlns="http://schemas.openxmlformats.org/spreadsheetml/2006/main">

<logFileName>error031480_01.xml</logFileName>

<summary>Er zijn fouten aangetroffen in bestand C:\Users\XXXXX\AppData\Roaming\Microsoft\Excel\66A91000 (version 1).xlsb</summary>

-<repairedRecords>

<repairedRecord>Herstelde records: Tabel van het onderdeel /xl/tables/table2.bin (Tabel)</repairedRecord>

</repairedRecords>

</recoveryLog>

Enig idee hoe dit de wereld uit kan?
hartelijk dank om dit te lezen en eventueel hulp te bieden

Laatst bewerkt:
Plaats dat bestand eens hier.

opgelost!

hartelijk dank voor je reactie

bij het maken van een kopie om hier te plaatsen heb ik persoonlijke data verwijderd in een tabel en daarmee is het probleem opgelost.
Het lag dus aan de ingevoerde data!

met dank
groetjes

Dat was min idee ook.
Vanwege dit:
Tabel van het onderdeel /xl/tables/table2.bin (Tabel)

Mooi dat het al is opgelost :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan