Hallo,
wie kan mij helpen om een standard formulier op te bouwen in excel, en die ik zelf kan aanvullen/ oftewel formulier kan uitbreiden.
wij hebben een excel bestand waarvan wij continue dezelfde gegevens invoeren. Maar negen van de tien keer doet een formule het niet of ontbreekt weer iets. Dus nu wil ik zo'n standard formulier maken, wanneer je excel opent je bijvoorbeeld 10 vragen moet beantwoorden, en de alle beantwoorde vragen komen de gegevens standard in excel te zien.
ik weet dat ik dit ook met access kan, maar ik heb al jarennnn niet meer met acces gewerkt. Maar heb geen toegang of mogelijkheid om met programma access te werken.
Wie heeft goede tips voor mij?
mvg
mvg
wie kan mij helpen om een standard formulier op te bouwen in excel, en die ik zelf kan aanvullen/ oftewel formulier kan uitbreiden.
wij hebben een excel bestand waarvan wij continue dezelfde gegevens invoeren. Maar negen van de tien keer doet een formule het niet of ontbreekt weer iets. Dus nu wil ik zo'n standard formulier maken, wanneer je excel opent je bijvoorbeeld 10 vragen moet beantwoorden, en de alle beantwoorde vragen komen de gegevens standard in excel te zien.
ik weet dat ik dit ook met access kan, maar ik heb al jarennnn niet meer met acces gewerkt. Maar heb geen toegang of mogelijkheid om met programma access te werken.
Wie heeft goede tips voor mij?
mvg
mvg