• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

excel

• Onderwerp starter Onderwerp starter webm
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

webm

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2006
Hallo,

wie kan mij helpen om een standard formulier op te bouwen in excel, en die ik zelf kan aanvullen/ oftewel formulier kan uitbreiden.

wij hebben een excel bestand waarvan wij continue dezelfde gegevens invoeren. Maar negen van de tien keer doet een formule het niet of ontbreekt weer iets. Dus nu wil ik zo'n standard formulier maken, wanneer je excel opent je bijvoorbeeld 10 vragen moet beantwoorden, en de alle beantwoorde vragen komen de gegevens standard in excel te zien.

ik weet dat ik dit ook met access kan, maar ik heb al jarennnn niet meer met acces gewerkt. Maar heb geen toegang of mogelijkheid om met programma access te werken.

Wie heeft goede tips voor mij?
mvg
mvg

1. Als je in een zoekmachine bv. invoert: "Excel formulier maken", dan vind je tal van sites waarin het wordt uitgelegd. Bv. hier:
http://www.gratiscursus.be/Excel_automatiseren/ExcelAut_les008.html

2. Je vraag als titel "Excel" geven, is weinig zinvol. Elke vraag in de Excelrubriek gaat over Excel. Geef je vraag een titel die betrekking heeft op de inhoud van je vraag.

Laatst bewerkt:
Als jij ons een bestand bezorgt met juiste opzet van je werkblad en daarin een UF met de nodige Text/Comboboxen en een knop voor het opslaan zijn wij méér dan gewillig om jou van de nodige code te voorzien.
Je kan van ons echter niet verwachten dat wij alles voor iedereen gaan bouwen, daarvoor zijn er betaalde krachten genoeg voorhanden. Dit forum draait nog steeds op vrijwilligers die hun vrije tijd hiervoor ten dienste stellen van eenieder die bijkomende hulp nodig heeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan