• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel2000 max tekens in formule?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Arkumon
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Arkumon

Weet iemand wat het maximale aantal tekens is voor een formule in Excel2000?

Je gelooft het of niet, daar was ik al langs gesurfd en toen vroeg ik me dus af of bij Excel2000 dat aantal wellicht lager zou liggen.

Ik heb een spreadsheet van een collega met een enorm lange formule die niet werkt, de formule beslaat ca. 355 tekens. Voordat ik m'n hoofd breek over de formule wil ik eigenlijk zeker weten dat het probleem niet zit in het feit dat de formule te veel tekens bevat.

Zet anders formule even in een leeg bestand en zet die hier even neer, kijken we gelijk even of er misschien een fout in de berekening zit...

Geplaatst door Arkumon
Je gelooft het of niet, daar was ik al langs gesurfd en toen vroeg ik me dus af of bij Excel2000 dat aantal wellicht lager zou liggen.

Ik heb een spreadsheet van een collega met een enorm lange formule die niet werkt, de formule beslaat ca. 355 tekens. Voordat ik m'n hoofd breek over de formule wil ik eigenlijk zeker weten dat het probleem niet zit in het feit dat de formule te veel tekens bevat.

ik geloof je ;)

Voor zover mij bekend bij alle versies maximaal 255 tekens in een cel.
Eventueel je formule over meerdere cellen verdelen en met de uitkomsten werken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan