Sinds kort hebben wij OneDrive en nu zorgt de volgende code ervoor dat het excelbestand wordt toegevoegd als "onedrive" bestand en daardoor kunnen de bijlagen niet geopend worden.
Iemand enig idee of er een alternatieve manier is om het huidige excelbestand als bijlage toe te voegen, zonder dat ie er automatisch een onedrive bestand van maakt?
Code:
Private Sub CommandButton1_Click()
Dim OlApp As Object
Dim NewMail As Object
Set OlApp = CreateObject("Outlook.Application")
Set NewMail = OlApp.CreateItem(0)
On Error Resume Next
With NewMail
.To = "test@hotmail.com"
.CC = ""
.BCC = ""
.Subject = "testmailtje"
.Body = ""
.Attachments.Add ActiveWorkbook.FullName
.Display
End With
On Error GoTo 0
Set NewMail = Nothing
Set OlApp = Nothing
End Sub
Iemand enig idee of er een alternatieve manier is om het huidige excelbestand als bijlage toe te voegen, zonder dat ie er automatisch een onedrive bestand van maakt?