• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excelbestand delen via dropbox

Status
Niet open voor verdere reacties.

marijke2409

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jul 2012
Beste mensen ik zit met een probleem en ik snap er echt niets van.

Ik heb een groot excelbestand in dropbox gedeeld met iemand. Ik heb office 2007 en die ander ook. Hij zegt dat hij hem alleen kan openen op computers waarop office 2010 staat. Nu heb ik echter met iemand anders dit getest, die office 2003 heeft en die kan hem wel openen.

Snapt iemand wat er hier aan de hand is? en zo ja hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt voor de reactie

Hallo Marijke. Heb je het document in de map Public staan. Dan kan iedereen dit inzien. Afin lees hier wat je nog veel meer ermee kunt doen, erg leuk om je een beetje erin te verdiepen.. Klik

Waarop eindigd het bestand op .xls of .xlsx

Laatst bewerkt:
Mogelijk heeft diegene die het wel kunnen zien, een vieuwer voor 2007/2010 geinstalleerd waardoor die het wel kan bekijken(maar niet bewerken).

Beste Manamana,

Dank je wel voor de link naar de dropboxcursus. Daar kan ik nog wel andere interessante dingen uithalen denk ik.

Het bestand staat niet in de public folder, maar echt in een map die wij samen delen.

Het is een xlsx bestand.

Beste Jackall

Hij heeft het bestand echt niet kunnen zien want hij kreeg direct een rare foutmelding.

Hoi marrijke2409 ik doelde ook op die persoon die het wel kon zien met 2003:d

Ja leuke cursus he. :D

Hier enige uitleg over .xls en .xlsx.

Ik denk dat daar de kneep zit. Klik

Zie voorbeeld mijn dropbox. Excel document eindigd op .xls :shocked:

xls.JPG

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan