• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excelbestand veranderen in een site...

• Onderwerp starter Onderwerp starter Nicu
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nicu

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2012
Hoi hoi,

Ik heb verschillende excel bestanden die door meerdere gebruikers tegelijkertijd gebruikt worden, dit levert nogwel eens problemen op met delen. Soms willen de bestanden niet opslaan, soms wil hij hem niet openen omdat hij dan zegt dat het bestand door andere gebruikers geopend is (terwijl hij op delen staat) en soms slaat hij niet alles goed op.
Het zijn voornamelijk formulieren zonder heftige berekingen, dit moet uitgeprint worden zodat men altijd kan zien hoeveel kinderen en wat zij hebben.
Nu vroeg ik me af of het niet mogelijk om deze formulieren in webbased iets te doen zodat ik van al deze problemen af ben. Ik ben gek op excel, maar ik wordt er af en toe ook gek van! Heeft iemand een idee in wat voor een programma ik dit het best kan maken?

Groet,

Josh

Misschien heb je hier iets aan?

[video=youtube;yzPdeS0zh4U]https://www.youtube.com/watch?v=yzPdeS0zh4U[/video]

Een creatieve, maar erg prijzige oplossing. Ben eigenlijk op zoek naar iets wat ik zelf zou kunnen maken.....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan