• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

excell datum naar outlook herrinnering agendapunt

Status
Niet open voor verdere reacties.

marijn12

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2012
Beste,

Ik wil een file opmaken die gegevens doorstuurd naar 2 plaatsen, in bijlage zie je 2 rijen, dit blijft zo. (dit is al gegenereerd uit een ander werkblad, niet bijgevoegd).
hiervan zou ik graag hebben dat er ergens een knop staat Exporteren naar Agenda en Planning, bij het klikken op de knop zouden 2 dingen moeten gebeuren.

1. Cel J2, een datum, die zou moeten worden als agendapunt in outlook worden geplaatst, met een herrinering bij op de dag zelf. De Cel B2 zou ik graag als agenda onderwerp willen. bij de beschrijving mag er een standaard tekst staan "klant opbellen voor offertebespreking" en dan automatisch erna het telefoonnummer bijvoegen die in cel D2 staat.

2. vervolgens zou ik willen dat bij het drukken op de knop, automatisch volledige rij 2 gekopieerd en geplakt word in een een ander bestand op een bepaald blad. maar op dat blad zullen meerdere rijen automatisch ingevoegd worden, daarom zou hij telkens moeten controleren of er al iets staat en telkens een rij bijvoegen onder de laatst toegevoegde rij.

kan iemand mij hiermee helpen. ik heb zelf al research gedaan op internet, en een aantal vba codes geprobeerd maar ik kom maar niet tot een resultaat. daarom dat ik vanaf nul terug begonnen ben.

Bekijk bijlage Map1.xlsm

echt niemand die mij hier mee kan helpen. je zou me een grote dienst bewijzen.

of ergens een link naar een goede VBA syllabus?

met dank,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan